// IKMAH'S STORY !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By:
Others:   


crush sahaja ^_^



hey you alss :* selamat malam . alhamdulilah kita masih hidup di dunia ni.

hello, holla, holli . hahaha. harini nak cerita pasal crush sya . fuyooooooo, ada crush . crush je tak lebih dari tulah. biaselah ini fitrah manusia kan? x salah kan? tapi sy tkde niat pon nak mlakukan apa2 hubungan dgn dia . insyaAllah :). nama dia, tak apalah biar saya dan Allah sje yg tahu . itu sudah cukup. 

24/12/`2 pada tarikh sedemikian , sy sgt gembira . yeay ! dua kegembiraan yg dtg sekaligus . Alhamdulilah . tapi hanya 1 shj yg sy ingin kongsikan di sini. niat dihati ingin menge'check' handphone shj, tiba2 ada 1 mcj . igt kan BUDAK TU, maxis ke , or whatever . rupa-rupanya ------ohhh my crush!! mcm nak pengsan ! oh penipunya . hahaha . sekali buka textnya berbunyi begini 'SALAM' then sy replylah . berdosa kan tak jwb ! then , tanye kaba semua mcm biase lah . bual2 kosong shj . walaupun hanya bualan kosong , tapi boleh jugak melepaskan rindu kat dia . *YUCKS* jiwang..............

walau apapon terjadi , kalau ada jodoh adalah . kalau xde nak buat mcm mana kan? mungkin ada yg lebih baik dari dia . sebenarnya , ya mmg , mumg aku ada sesuatu relay dgn dia . tapi itu semua kenangan dan kesilapan yg aku buat unuk diri aku sendiri . MasyaAllah . aku taknak dah buat benda HARAM tu. berdosa lah kalau kita melakukan sesutu hubungan dgn seseorg yg bukan muhrih kan? senang cerita COUPLE. tpi pada masa yg sama perasaan suka di tetap ada dihati.

tapi cukuplah . aku dah takna buat dah semua benda tah pape tu . meskipun hanya diberi gelaran sebagai "cinta monyet" . aku taknak jd mcm monyet!!! haha , tetiba je . biarlah aku pendam perasaan . haya Tuhan shj yg tahu . biarlah . aku lebih rela , daripada dgr hasutan dari syaitan dan nafsu . lebih baik hapuskan saja. tapi aku rindu dia . dia janji nak text aku smlm ! but, sampai harini sunyi..*krik krik*MUNGKIN ADA HIKMAHNYA.. nnti takut aku menaruh harapan lagi kat dia . opsssssss , dah lah ! skrg fokus untuk matlamat tahun 2013. aku berazam nak jd anak yg solehah , pelajar cemrlang , semua2 lah yg baik di mata Allah . ya , hakikatnya bukan mudah *nyanyi* tapi sekurang-kurangnya aku cuba ! apa salahnya kita berjihad ke jalan Allah. doakan sy ya . sy harap kalian juga begitu . amin..illalliqo'

SUNYI JE CORBY AKU *KRIK KRIK*