// IKMAH'S STORY !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By:
Others:   


maaf mak . PMR kurang berjaya :"(



alhamdulilah . syukran YA ALLAH kau masih memberi peluang kepadaku untuk bernafas di muka bumi ini . ALHAMDULILAH :)emm , harini nak story pasal pmr . ya , agak mengecewakan walaupon resultnya takdelah teruk sgt . tpi still tak puas hati . biaselah manusia kan? aku dapat 4A 5B je . walaubagaimanapun , tetap bersyukur , sekurang kurangnya LULUS :) alhamdulillah . aku dapat A subject yg biase2 je . hee. BM,B.ARAB,P.ISLAM,GEO alhamdulilah A . yeahhh ! yg lain semua B . emm , first amik result tgk kat slip berderet B , mana A? kira2 ada 4 je . MANA LAGIIIII??!! emm takde dah . apa lagi , menangis lah akuuu . first time nangis sbb result , haha . ni salah aku jugak , leka dgn facebook , semua2 lah yg ada kat internet ni . aku mengaku , aku agak leka dgn laman sosial ni . tgk padahnya?? ! 4a je aku dapat . jgn contohi saya ya adik2 hehe . walaupon kurang bejaya , mak aku tetap syg kat aku lah . *angkat kening* . hehe . mak ckp , takpe , mungkin ada hikmah kenapa kau dapat 4a je , cuba muhasabah diri balik . perbaiki diri . masih ade masa nak perbetulkannya . buat yang terbaik untuk SPM pulak . insyaAllah . mak tak boleh nak bantu apa2 , selain mendoakan kau je . kau boleh fikir sendiri apa yg terbaik untuk kau ". yeahh . itu pesanan mak aku . insyaALLAH . kali ni aku nak patuhinya . tahun depan berazam nak belajar betul2 . amik aliran apa? tak tau lagilah . YA ALLAH aku memohon petunjuk dariMU aliran apa yg patut aku ambil . emm . tahun depan aku stay sekolah cempaka . yeahh , sekolah empat segi ! aku syg kau sekolah . tpi ni SPM aku tak bole na main2 , tahun depan NO HONEYMOON. tahun depan kena kuattkan diri , jgn on9 , jgn couple , tkde manfaat pon mende tu , jaga tingkah laku , jaga hubungan dgn manusia , APATAH LAGI Allah . ya , insyaALLAH . 

jadikan PMR ni sebagai suntikan untuk aku berjaya time SPM nnti . *ecehh*. but, aku still bangga kwn2 aku yg dapat result gempak tuh . tahniah lahh :"). mesti tahun depan membe aku ramai pindah. walaupon sedih , aku hanya mmpu bg sokongan je kat korang . yg penting , persahabatan kita tetap kekal untill JANNAH . semoga korang sukses selalu . ok bye, assalamualaikum .