// IKMAH'S STORY !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By:
Others:   


team hijrah :)



alhamdulilah, alhamdulilah, alhamdulilah . masih bernafas. syukur pada Allah . 

tak salahkan , aku nak berubah ke arah yg lebih baik? berubah untuk mendapat rahmat Allah? adakah salah? insyaAllah tidak . niat aku bukan ingin menunjuk ke apa , tapi aku betul2 nak berubah. insyaAllah . aku ingin lebih mendalami ilmu islam . cukuplah , aku rasa dah banyak dosa yg aku buat , kini tiba masanya aku nak perbaikinya semula , insyaAllah . kalau bukan sekarang bila lagi kan? kalau tak sempat mcm mana? nak menyesal pun tak guna dah time tu. kita ni hidup hanya sementara , dunia ni hanya pinjaman dari Allah semata-mata . sebagai manusia , kita kenalah hargainya . takkan kita nak hidup kat dunia ni dgn perkara yg sia2 . rugi bukan? MasyaAllah . renungkanlah......

kepada siapa yg nak kata aku bajet alim ke apa , aku tak kisah . itu hak mereka . tapi aku masih belum kuat . masih perlukan sokongan dari semua . Ya Allah , kau bantulah aku . hanya Engkau sahaja yg tau niatku ini . Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui :") amin. harap kalian semua mendokan sy . sy juga berharap agar kita semua berhijrah ke arah kebaikan dgn segera :")semoga niat suci kita ini boleh membawa kita ke syurga kelak . insyaAllah...........:")