// IKMAH'S STORY !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By:
Others:   


rinduuuuuuuuu :")


hai semua *senyum* sesungguhnya sy rindu mereka . mereka? siapa mereka? mereka ialah sahabat. sahabat2 sy . ya, mereka baik lah. hehe . bukan tu je , banyak benda yg sy rindu , sbb banyak bnda yg dah sy tinggalkan skrg :"( . apa yg sy rindu? jom kita lihat . eceh..

SAYA RINDU

*smk desa cempaka
*3kaa-2012
*FRIMINS
*and semualah kwn2 yg ada kat cempaka ni :")
*secret* :")

and ada jugak sorang sahabat yg sy rindu . kami kwn sejak darjah3 , tpi bila form 1 dia pindah :"( . kedahh pulak tuhh . jauhhnyaaa . sedih mmg lah sedih , tp nasib baik tiap2 cuti hujung tahun dia akn dtg ke nilai *kenyit mata* saya happy :") skrg dia dah jd budak kolej . hehe . smoga kau berjaya di dunia dan akhirat wahai teman *NUR LIYANA BT ROSLI*

apa2 pun , korang tetap sahabat yg the bestt.. cempaka di hatiku :* hehe ..

aku rindu korangg , rindu time korang buat bising dalam kelas :")

ini minah yg paling aku rindu , kembar aku , cikgu selalu confuse dgn kami . mntg2 kami comel . haha *mimiwahida* i miss u :*

inilah FRIMINS .. korang tetap sahabat aku selamanya .. 

ini kwn rapat sy . hehe , wani & najwa . dorang best ,  kitaorg suka gelak sama2 tau :)

ni bella . dia pandai..untunglahh , hehe , dia sgt fanatik dgn purple :")

kamilah bunga masa kelas 3kaa-2012 *yucks* :") *rindunyaa*

ni mus . budak kolej da skrg . hoho . skrg tade spe dah nak mintak singget kat aku . hehe :")

haaa .. rindu time ni , masa ni kitaorg g rombongan melaka . best ahh !!


:")

haa , ni lah liyanaaa , kami buddiez takkan tepisahh :")

mus & ikhwan a.k.a pudoi :)

hakim :)

syuhada & farah :)

aidot & mira :)

farm & mus *dak nilai perdana* :")
izzat , mus , yg belakang tu ..tahlah . sesat , haha :D

aku rse gmba mus paling banyak kat sini , haha . spe gmba yg tkde tu , sorry , tak dpt ah gmba korang :p

semoga kalian berjaya di dunia & akhirat , sahabat selamanya...terima kasihh :")